Tuesday, April 10, 2007



认识相片里面的人吗?右边里的两人可不是两夫妻哟!他们都是我们友缘的旧会员。左边的是黄碧珍,右边的是沈雄财。抱着的则是碧珍妹妹的孩子。
碧珍之前一直在外念书和工作,最近想回来美里了。她是一位护士,现还在等工作的消息。希望她能成功留下来,那么我们就可能会多一双手帮忙了;p
雄财则一直很努力的在发展他岸外的工作 (offshore),如今被中东的一间公司聘请, 现在 OMAN 工作,35天工作,35天休息,包来回飞机票,发展的相当不俗哦!我们预祝他事业继续顺利发展,在美里的35天依然能够为我们奉献!(哈哈,总不忘记炸取他们的能力;p)

7 comments:

ClnDy-gAl said...

利频,你有雄才的msn email 吗???有的话可以给我吗?是不是你们过年照的相片呀??哈哈哈

俐频 said...

是啊!这是我们过年拍的相片 :)
雄财说他没有玩 MSN 或 YM。只是给了我他的电话和 EMAIL。待会我 SMS 你 ;p

你的课上得怎样了?难吗?毕业的时候别忘了通知我们啊,为你庆祝庆祝嘛 :-)

ClnDy-gAl said...

我读的很好,可以应付的来,一方面我很多时间看书,有天天的努力复习相信天有眼吧,我自己也好紧张一下哦!哈哈哈要支持我哦!!我如果真正毕业会要等到明年年尾哦!。。因为我老师说我不幸运哦,考期各很远,不是一次过考完的,各1,2个月考一次,所以很多时间应付,但是时间很宝贵,我也怕不够用,所以算读要1年的时间了。慢点我也要忙做关于政府文凭的project了,友缘的集会有时可以出席,有时就不能哦,所以让大家明白一下哦,我也不知道要讲什么了,哈哈哈!还有什么要问关于我的吗?哈哈哈来尽管问吧!!

Rolandpui said...

碧珍会到美里了,大家就邀请她出席我们的聚会啦...........

Tofu Topher said...

hey chuang rong, can u pls delete my email frm the list pls? i forgot my previous password.kinda shit..cos i forgot 3 of them! now i have 3 blogs. goodness..do add me another one.my email is lmfuccka@yahoo.ca
thx.

俐频 said...

hi wormmy (change ur name again!?) o nvm, just an indicator ... :) how r u? long time no c, i tho u'll disappear fr dis blog forever... haha. hmm.. v can share & keep in touch by dis blog again :) i ve resigned since Feb 07, so now become full house wife liao lor... mayb when u come back dis yr, i become 'yellow face wife' liao, hohohoho....

cindy, jia-you :) i know u can make it. nvm lar, even only can graduated by end of next yr, but at least u got more times to do reservation, not hurry, more relax. just take it easy ;p good luck 2u. well, every1 got his/her personal things to be settled, so nvm, as long as u come for the gathering when u r free. never forget us, ok?

i ve invited bizhen many times to join our gathering, but she will not be here in miri by every weekend, coz she need to go back home to batu niah. anyway, she is interesting in our study glass. so u may c her next week on tue if u came for our 1st study class. c u, if u r interesting too ;p

ClnDy-gAl said...

谢谢你的支持。。。哈哈哈